COMUNICAT SOBRE LA VAGA GENERAL DE DIMARTS

Escrit per estanquers en Destacada, Notícies

Apreciats companys i companyes,

Davant dels fets esdevinguts en el dia d’ahir, la Federació Catalana d’Estanquers i la Unió provincial d’Estanquers de Barcelona, volem manifestar el nostre rebuig a la violència com a forma de resoldre conflictes, d’imposar idees o maneres de pensament.

Com a col·lectiu plural que som, més enllà de les discussions entre legalitats i legitimitats, entre idees polítiques de tota mena, pensem que ens hem de mantenir ferms en els valors del respecte al proïsme i a les idees dels altres, a la tolerància, a la convivència pacífica entre els diferents pobles i cultures i que les discrepàncies s’han de dirimir sempre de forma pacífica.

Pel que fa referència a la convocatòria de vaga del proper dimarts, dia 3 d’octubre us informen que:

1. L’opció de fer vaga és una opció personal.
  2. En atenció a la vostra condició d’empresaris (petits empresaris) heu de respectar la voluntat de treballar o no dels vostres empleats.
  3. Pel cas que obriu els vostres establiments, preguem que sigueu especialment prudents i eviteu qualsevol conflicte que pogués sorgir.

Rebeu una cordial salutació

La Junta